wtorek, 28 sierpnia 2012

A kto gliniany dzwoneczek dostanie?

Czyli wyniki mojego Candy z motywem ludowym.

Dziękuję wszystkim dziewczynom, które zostawiły kilka słów pod postem wyzwaniowym. 
Miło było poczytać Wasze wypowiedzi w temacie sztuki ludowej.

Jeśli chodzi o mnie to lubię i podziwiam sztukę ludową, jednak bez specjalnego "zadęcia".
Lubię haft ludowy, odwagę zestawienia i bogactwo kolorów, ceramikę i tradycje kulinarne.
Cieszę się też, że sięgamy do tego dziedzictwa tworząc właśnie np. logo międzynarodowej sportowej imprezy z ludowymi akcentami.
Bo mnie się podobało.

No ale dość o tym.
Przechodzę do rzeczy i ogłaszam, że drewniane korale, gliniany dzwoneczek i porcelanowy mlecznik z motywem kaszubskim poleci do...

Bardzo proszę skrobnąć do mnie szybciutko jakiegoś maila z adresikiem :).


I na koniec, kilka rękodzielniczych wspomnień z mojego krótkiego wypadu do Belgii.
Przepiękne koronki
i ręcznie robione słodkości!


9 komentarzy:

  1. Ale się cieszę :-)) Bardzo dziękuję i już wysyłam maila z adresikiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ar_nice :), dziękuję pięknie za zabawę :), koronki cudo, a te słodkości :D ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorące gratulacje dla zwyciężczyni..moze nastepnuym razem będę miała więcej szczęścia!?
    Dzieki za małe migawki fotograficzne jest na co popatrzeć.Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanej;-0
    Miło tak popodziwiać nawet tylko na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje a zdjęcia śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialabym wejsc na chwilke do tej cukierni ach!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. znam te kuszące sklepiki - najgorzej jest koło brukselskiego rynku. Tam musze nad sobą panować żeby nie przyssać się do szyby jak glonojad:D

    OdpowiedzUsuń