czwartek, 12 stycznia 2012

Pierwsza wpadka :( i Biżutkowe TDZ.

Jak to na "szczawika" przystało zaliczyłam właśnie pierwszą wpadkę organizacyjną przy "Śnieżnobiałej wymiance" :(.

Na szczęście, dzięki wyrozumiałości dziewczyn, sprawa już się wyjaśniła. Bardzo Wam dziekuję!
Najmocniej przepraszam za powstałe zamieszanie i kłopot.

Prawie wszystkie adresy już wysłałam.
Starałam się to robić bardzo uważnie i mam nadzieję, że już żadnych innych wpadek nie będzie.

Nie mam jeszcze tylko adresu od Agi z bloga Niebiesko Mi, którą proszę o jak najszybsze mi go dosłanie.


Twórzcie więc i wysyłajcie!
Pamietajcie też o przysłaniu zdjęć do mnie, żebym mogła wymiankę ładnie podumować :).



A teraz druga sprawa.

Ściągajac od scrapujacych koleżanek postanowiłam zorganizować Biżutkowe Towarzystwo Dobrej Zabawy.
Zabawę, która polegała by na tym, że w grupie kilku osób (zakładam 3 osoby chętne plus ja czwarta), raz w miesiącu, robiłybyśmy biżutek z przygotowanych, przez każdą z nas kolejno, elementów tzn. koralików, kamyków itp.

Zaczniemy ode mnie.
Przygotuję zestaw materiałów do wykonania biżutka i wyślę każdej z dziewczyn z Biżutkowego TDZ.

Następnie każda zrobi z tego jakiś biżutek, dokładając to i owo (np. bigle, zapiecie itp.), jeśli będzie potrzebowała.

Określonego dnia miesiąca pochwalimy się swoimi dziełami na blogach, zamieszczając również odnosniki do blogów z pracami koleżanek biorących udział w zabawie.

A potem "zestaw startowy" przygotuje następna z nas.

Zabawa jest myślę fajna, choć trzeba mieć możliwość przygotowania i wysłania takich samych zestawów materiałów do trzech osób plus jednego dla siebie.

Proszę więc o przemyślenie sprawy.


Poszukuję więc 3 chętnych osób do wspólnego biżutkowania:)!
Zapraszam!


Ale mnie zaskoczyłyście dziewczyny tak szybkim odzewem na Biżutkowe TDZ!

Odpowiadam na pytania:


M(aniek) - zestaw może być wieloelementowy i możemy się umówić, że robimy np. bransoletkę, a innym razem np. dać wolną rękę co do formy. Jeśli chodzi o kolczyki to rzeczywiście mogą być powiedzmy trzy pary. Można dołożyć elementy ozdobne, a jeśli chodzi o koraliki to proponowałabym zostać przy tych z zestawu, ewentualnie jakieś pojedyńcze sztuki.


Ania - szydełkowe biżutki jak najbardziej, ale będą musiały zawierać elementy z zestawu startowego, a więc koraliki, kamyczki itp.


Agusia - można zrobić zestaw startowy z jakimś tematem przewodnim np. biżutek ślubny albo kolczyki superdługaśne. Sprawy co dalej z dziełami jeszcze nie przemyślałam :).


Pamietajcie również o tym, że będziecie musiały przygotować "zestawy startowe" dla pozostałych dziewczyn  z Biżutkowego TDZ, dla każdej taki sam plus jeden dla siebie, i je im wysłać.



15 komentarzy:

  1. pierwsze koty za płoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko! ja też miała wpadki. Każdemu się może zdarzyć, bo nikt nie jest nieomylny.

    OdpowiedzUsuń
  3. na wymiankę nie zdążyłam sie zapisać.. ale druga zabawa misie podoba :D a powiedz kochana czy to ma być zestaw na jednego biżutka czy można zrobić wiele elementowy zestaw żeby powstały z niego np.conajmniej 3pary kolczyków?? i czy poza zapieciami i biglami moża dołożyć swoje koraliki albo jakies elementy ozdobne??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapomniałam dodać, że chętnie się zapisuję do tej zabawy. Zrobię szydełkowe biżutki!

      Usuń
  4. Witam, pomysł fajny z tą zabawą, chętnie bym się przyłączyła, doprecyzuj tylko, w zasadzie mam pytania takie jak M(aniek). Czy można coś od siebie dodać? czy jest jakiś temat przewodni... pisz pisz, kochana, bo mnie chęć i ciekawość zjada i mimo, że biżutek dawno nie robiłam, to sama zaczęłam już gromadzić produkty i pomysły świtają powoli! Aaaaa... no i co dalej z dziełami? wymianka czy coś?
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę Madziu,że ostro wzięłaś się do pracy:)Gratuluję ! Super pomysł i powodzenia w jego realizacji! A wiesz , że ja myślałam , że na Twoją wymiankę się zapisałam:) Nawet banerek u siebie wstawiłam . . . i się nie zgłosiłam / Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu podziwiam za coraz to nowsze pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie sie ten pomysł podoba - zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zabawa ;-) , a czy następnym razem faceci również mogą dołączyć do takowej? Pozdrawiam serdecznie i dołączam do obserwatorów,bo cudnie tu. Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, adres wysłany, cieszę się jak dziecko z udziału w tym przedsięwzięciu. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu, że pochwaliłam się faktem uczestnictwa na swoim blogu ;)

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam chętnie bym się dopisała do tej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy w tej zabawie może wziąść udział więcej niż 4 osoby? czy tylko dla 4 osób jest to przewidziane? Czy jest może jakiś podział na dwie grupy po 4 osoby? Bo widzę że więcej niż4 się zapisały.. i kiedy zabawa sięrozpoczyna?? Bo chętniebym dołączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł. Szkoda, że nie ma więcej takich grup, też bym się chętnie pobawiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam!
    Czy zestaw musi być duży? Ile najmniej rzeczy musi się w nim znaleźć?

    OdpowiedzUsuń