piątek, 13 lipca 2012

Mini wymianka bransoletkowa.

Zakończyła się już Mini wymianka bransoletkowa zorganizowana przez Wiolę i czas pochwalić się jej wynikami.
Zabawa polegała na wysłaniu swojej wymiankowej partnerce bransoletki i tylko bransoletki.
Ja wymieniałam się z Dianą.
Oto bransoletka, którą dostałam.
Bardzo dziękuję!
Oraz ta, którą zrobiłam dla Diany.

Chciałabym jeszcze podziękować Basi, barbarahaft, za wyróżnienie.
Bardzo mi miło. Dziękuję.

Warunkiem zabawy jest opowiedzieć w 5 punktach co lubię i kocham i wyróżnić inne blogi.

Otóż:
1. Kocham moich chłopaków! Całą tójcę.
2. Kocham słońce! Jestem ciepłolubna.
3. Lubię mieć czas tylko dla siebie.
4. Lubię się wylegiwać w wannie.
5. Lubię gin z tonikiem :).

To pierwsze co mi przyszło do głowy.

A wyróżnienie przekazuje dalej do:

Jutro wyjeżdżam na nieplanowany wyjazd wakacyjny .
Będę więc raczej nieobecna, choć postaram się jednak zaglądać do blogowego świata w miarę możliwości.

Wszystkich, którym coś obiecałam lub zaproponowałam, proszę o cierpliwość.
Wszystko nadrobię jak wrócę, obiecuję.

Pozdrawiam słonecznie!
I idę się pakować.

7 komentarzy:

  1. Śliczne bransoletki ! Przyjemności na wyjeździe, pewnie jak wrócisz to moja paczka będzie czekała na Ciebie na poczcie. Dzięki za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Ci kochana za wyróżnienie :) A bransoletki - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne bransoletki, gratuluje wyróżenienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w zabawie bransoletki śliczne:) a i dziękuję za wyróżnienie :) pozdrawiam i udanego wypoczynku:) życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne bransoletki. Wyróżnienie zasłużone, no i życzę udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki prześliczne! gratuluję wyróżnienia. Mam nadzieję, że mino wyjazdu, znajdziesz chwilkę czasu i pochwalisz się jutro wytworami :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. oiękne obie, a ta Twoja wygląda jakby była zrobiona z porzeczek czerwonych i jeszcze to zapięcie dodaje smaczku - ekstra!

    OdpowiedzUsuń