wtorek, 29 listopada 2011

Duch.

Ten post będzie dużo mniej kolorowy, bo przecież duchy raczej kolorowe nie są, prawda?
A chcę dzisiaj pokazać wisiorek, który chciałabym zgłosić na wyzawanie Duch z serii Żywioły w Kreatywnym Kufrze
Duchy kojarzą mi się z "zaświatami", a te z niebem, błękitem, bielą, mgłą , srebrem i lekkością.
Stąd ten piękny, jasnoniebieski kamień w kształcie łezki (niestety nie pamietam jak się nazywa).
Poza tym lekka, srebrna, ażurowa przekładka i dwie małe, fasetowane oponki jadeitu w podobnym jak kamień kolorze.
Oto mój duch.

PS.
Na wyraźne życzenie Wasze i osobistą nieodpartą chęć zapowiadam kontynuację koloroterapii już wkrótce!
Jak tylko się wyśpię :).

18 komentarzy:

  1. Piękny wisiorek :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Ewą! Zakochałam się w nim! :) jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest tak piękny, że aż mi tchu zabrakło! Niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny wisior!!! aż nie mogę oczu od niego oderwać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Duch rewelacyjny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak naszyjnik jakieś elficy.
    Cudny jest!!!!
    A tytułem mnie troszkę wystraszyłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny! taki eteryczny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny!! Przecudny wisior:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatny i taki subtelny ... po prostu śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. I ponownie kolory, które lubię!:) Dla mnie ten wisiorek może być koloroterapią:) jest uroczy i taki wytworny... pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, super że bierzesz udział w Wyzwaniu w Kreatywnym Kufrze, tylko....zapomniałaś o jednej rzeczy - według Regulaminu zamieszczonego na stronie (bardzo proszę zapoznaj się z nim), oprócz dodania zdjęcia, należy również zostawić komentarz z adresem mailowym do siebie. Jest to wymóg kwalifikujący prace do zabawy. :) Pozdrawiam!
    N/Kreatywny Kufer

    OdpowiedzUsuń